عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 145
نویسنده : Ehsan Rostami

 چندین ماه پس از انتشار شایعات و اخبار از معرفی قریب‌الوقوع نسل بعد از دو کنسول محبوب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، اکنون این احتمال وجود دارد که بازی‌خورها چند ماه زودتر بتوانند لذت بازی با آخرین نسل از این کنسول‌ها را تجربه کنند.

چندین ماه است همه در دنیای بازی‌های ویدیویی به توافق رسیده‌اند که سونی و مایکروسافت برای معرفی رسمی نسل بعدی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360، تا زمان برگزاری نمایشگاه E3 در ژوئن 2013 صبر خواهند کرد. اما اکنون گزارش جدیدی ادعا کرده که این دو کمپانی ممکن است سنت‌های قدیمی خود را کنار بگذارند و چندین ماه زودتر از کنسول‌های خود رونمایی کنند.

سایت Videogamer.com گزارش داده که آخرین نسخه از مجله Game Informer به نقل از منابع بی‌نام ادعا کرده سونی و مایکروسافت هر دو در ماه مارس «کنفرانس‌های مطبوعاتی ویژه‌ای به سبک اپل» برگزار خواهند کرد تا برای اولین بار رسماً از نسل بعدی از کنسول‌های خود پرده‌برداری کنند. در این مقاله همچنین آمده که این مراسم‌ها در حوالی «کنفرانس سازندگان بازی» (GDC) امسال یعنی بین 25 تا 29 مارس در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهند شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ معرفی نسل جدید ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در ماه مارس به معنای زیر پا گذاشتن سنت مایکروسافت و سونی در معرفی نسل‌های قبلی از این کنسول‌ها خواهد بود؛ اگرچه چنین چیزی در گذشته هم کم و بیش دیده شده است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، یعنی مایکروسافت و سونی رویه خود را در معرفی نسل کنونی کنسول‌هایشان تغییر داده‌اند: مایکروسافت ایکس‌باکس 360 را چند روز قبل از نمایشگاه E3 سال 2005 و سونی هم پلی‌استیشن 3 را در طول این نمایشگاه عرضه کردند. نینتندو هم هر دو کنسول Wii و Wii U را در قالب فعالیت‌های مرتبط با نمایشگاه E3 معرفی کرد.

با این حال، خیلی هم بعید نیست که کنسولی اولین بار در کنفرانس GDC معرفی شود. یکی از مشهورترین مثال‌ها در این رابطه «بیل گیتس» بود که در سخنرانی خود در ماه مارس سال 2000 در کنفرانس GDC اعلام کرد مایکروسافت قرار است وارد دنیای کنسول‌های بازی شود؛ اگرچه طراحی نهایی نسل اول ایکس‌باکس تا قبل از نمایشگاه CES سال 2001 معرفی نشد.





:: برچسب‌ها: پلی‌استیشن 4 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه سایت زیبایی داشته باشیم


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Boy @ Girl و آدرس ehsanerk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 10337
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

کد متحرک کردن عنوان وب

تعبیر خواب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

تبلیغات پیامکی

RSS

Powered By
loxblog.Com